Sunday, 20 November 2011

Kenangan Manis*Pahit Bersama





Pogram KITEM pown dah abis..skrg tingkatan tiga pown dah abis..semasa pogram KITEM tu banyak yang telah terjadi kepada kami..dikejar oleh K.Warden lha..pogram tak menjadi lha..tapi yang bestnya kat kem UKM tu rr..time kat kem UKM aku rapat nan Shahrin n wan kati , hazim , ali n semua rr..tambah2 lagi group 7 best giler..same2 nan kak qhairinna..heh..thx kak!...byk rr gambar2 n kenangan2 yang telah kami lalui n kami tmpuhi walaupun dengan kesusahan.. akan ku simpan semua kenangan2 ini insyaAllah..taun depan maybe ramai geng2 aku n kengkawan aku pindah.so nak buat camne..SETIAP PERTEMUAN PASTI ADA PERPISAHAN..mungkin PERPISAHAN akan tiba..BUT!!..Ukhuwah kami tidak akan berakhir diPERPISAHAN sahaja..akan KAMI UTUHkan UKHUWAH kami hingga AKHIR NAFAS KAMI..Ya Allah, Kekalkanlah Hubungan Persahabatan Kami dan Redhailah Hubungan kami dan Kekalkanlah kenangan-kenangan manis dan pahit didalam minda dan hati kami. Amin2 Ya Rabbal `Alamin..








BANYAK KENANGAN2 YANG TELAH KAMI SIMPAN!.>> sAHABTKU!!<3





SEKIAN tangan aku tak larat dah...sebenarnya Banyak Memori yang telah kami jalani!.nnt aku upload lagi..sorry ye lambat upload!..hehe