Saturday 7 January 2012

~~Kerajaan Madid We will Back~~ huhuhu



9/1 bermulanya pendaftaran Tingkatan 4 bagi Pelajar Madrasah Idrisiah ( MADID ) . wah wah mula2 memang tak sabar2 nak gi skolah . bila je nak skolah rasa malas plak nak gi skolah~ huhu biasa la adat pelajar macam tu~ time skolah nak cuti, time cuti nak skolah huhu pening2.. but the way aku mmg tak sbar2 nak jumpa teman2 aku.. walaupun ramai yang pindah / berhenti. Persiapan skolah haprak aku tak buat ape2 persiapan pown.. baju pown tak gosok lagi , seluar sekolah baru beli smlm , peralatan mandi semua tak beli. perghh nnt kat skolah nnt mesti rasa rindu kat family coz kita dah lama duduk bersama mereka~ tiba2 kena tinggal kan mereka plak.. haha.. dengar khabar peraturan ketat, time aku pergi haritu tiada perubahan pown~.. huhu pelik2.. maybe just khabar angin je or just dak putri je peraturan ketat~ .. haha.. tapi ramai rr kawan2 aku pindah tu sedey tu~ haha.. mesti suasana suram je~ riuh riuh takde dah..sedih =(


biarlah ia menjadi kenangan abadi~ haha.. jgn sedey bro!! watlek!! sude~~.. nnt yang pindah2 tu jangan lupa kami kat sini ye~ aku pown tak confirm lagi nak stay or tak coz 28/2 nie aku dapat Sultan Azlan Shah ( SMKASAS ). kalau aku rasa sayang kat kawan2 aku .. aku stay r hehe.


walaupun mereka takde.. kami disini tetap teruskan perjuangan kami disini~ haha.. jgn lupa yang pindah / berhenti tu jengok2 n singgah sini.. dpt kawan baru jgn lupa kawan lama~ haha..



Kami Sahabat Selamanya~ Sorry Azhad takde gambar ko dlm nie~~~ tak lupa juga pada Zaim~ huhu




Tinggal Kenangan Sahaja~


Huhuhu.~~ Muka2 yang Ceria lagi Gembira ~ De Best Friends =))


Wah Wah.. generasi yang akan membangunkan negara dengan Jayanya~ haha.. Team Taik Lembu~ haha aku tak termasuk okey~ korang je :))


Team Mamak Rahmaniah~ Diketuai Oleh Ali Husin Abdullah via Fixie~
Di iringi oleh Guru Yang tercinta lagi tersayang iaitu Cikgu Nazri Baharuddin. (sory klo silap eja )... Bila la lagi kita boleh begini ye?... tingin kowt situasi macam nie~ pengen bangat lol!! :)) tetapi semuanya SUDAH JADI KENANGAN ABADI~~ BIARLAH RAHSIA~~

No comments:

Post a Comment