Sunday 4 November 2012

huh.. lama juga aq tak post kat blog ni~ huhu dah bape bulan dah.. rasanye 11 bulan dah tak silap aku la.. hrm. asalnye ada lagi 1 minggu skolah tapi aku malas skolah sbb bukan blajar pown, n satu lagi dah la kena pakai uniform skolah. huhu. sejujurnye aku memang tak ske pakai uniform skolah. aq rasa rimas :D .. minggu depan 10/11/12 ustazh ksygn aku kawin :D Ustazah Mashitah Binti Abdul Halim. Ucapan tahniah kepadanya :D moga2 hubungan mereka diberkati Allah S.W.T dan kekal hingga ke anak cucu cicik. :D. cadangnye 11/11/12 tu aku nak gi KL sebab nak gi Zawiyah Kat Kl tu .. nak merasa join majlis zikir disana tapi apakan daya. aku ni bukannye orang kaya pown. tapi aku memang teringin sangat2 nak pi sana.. huh! :'( .. ntah la. tak taw la macam mane .. skrg aku sakit.. tiba2 je ada somethings kat badan aku. rasa derita gak :'( tapi aku berpegang kepada ayat Al-Baqarah " Laayukallifullahu nafsan illa us`aha " .. (Tidaklah Allah itu memberi dugaan dan cobaan kepada kita melainkan kita mampu untuk mengharunginye) hrm. okey la nnt aq post lagi :P Assalamualaikum.. dan nasihat lagi satu .. perbanyakkan selawat keatas Nabi Muhammad S.A.W. Allahumma Solli `Ala Saidina Muhammad :D

No comments:

Post a Comment