Tuesday 6 November 2012

huh?~~. Baru cuti sekejap dah rasa teramat rindu akan sahabat2 di sekolah Madrasah Idrisiah. huhu.. tak taw la.. rasa menyesal pown ada ambik cuti awal. coz time 1 minggu ni bukan blajaq pown. so boleh sembang2 dan ngarot2 ngan kawan2. tapi aku tersalah pilih. aku pilih duk umah sebab fikirnya boleh tolong mak atau main facebook, tp nampak gayanya pandangan aku salah. aku rasa lebih baik pi dok asrama drpd dok umah, sebab aq dok umah senyap je macam takde mulut sebab takde kawan nak sembang , takde kawan nak ngarot2.. hrm T_T. rindu rr kat korang ... serious.. so Sabtu ni taktaw rr bape ramai sahabat2 gi kenduri Ustazh Mashitah nie.. harap2 ramai rr.. terubat jugak rindu nie kalau bertemu dengan mereka. T_T.. serious weii aku rindu gila kat korang.. baru cuti 4 hari dah rindu gila. blom lagi abis skolah.. hrmm camne erk.. kalau abis skolah.. mesti rindu terindu2 gila.. nak tidur bersama, nak main bersama, nak kutuk2 bersama, nak makan bersama, nak merasa derita bersama, nak rasa kegembiraan bersama,nak riuh bersama,nak gelak ketawa bersama, nak kongsi pengalaman bersama. macam2 la kalau dok asrama nie.. mesti ada yang manis diantara kami.. aq rasa la..batch kita nie batch yang terbaek kowt.. ntah la.. ye la.. hubungan ukhuwah kuat.. hrm.. serious aku nak ulang balek.. aku rindu gila kat korang!!!.. MISS SAHABAT2 AKU!!! T_T

No comments:

Post a Comment