Monday 19 December 2011

Sudah lama aku tidak berblogger! sekarang aku muncul semula dengan azam yang baru.Sudah lama aku dan sahabat (Madid) tidak berjumpa dan sudah lama berpisah sejak 11/11/2011 tarikh yang cukup bermakna lagi bermaksud bagiku.



Sekarang Hanya menunggu keputusan yang amat mengerikan bahkan membuat kami demam akannya~...14/10/2011 kami telah buat sehabis baik mungkin.bukan sahaja sehabis baik tapi sehabis terbaik baik n terbaik segala2nya terbaik la.. just tunggu keputusan yang terbaik itu sahaja.. Ya Allah berilah kami keputusan yang kami harap dan inginkan. Jangan kau tolak segala permintaan dan doa kan disebabkan diatas dosa2 yang telah kami lakukan selama ini. Makbulkan la Doa kami Ya Rabbal `Alamin.



Sebagaimana Makhluk ini berdoa sebegitu juga kami berdoa dan mengharapkan segala pertolongan dan kecemerlangan dari Mu Ya Rabbuna.Istajablah dan Dengarilah Doa dan Permohonan kami ini Ya Rahman Ya Rahim Ya Rabbal `Alamin.


Pada 22/12/2011 ini juga kami akan bertemu kembali untuk menghilangkan kerinduan masing2 yang telah lama rindu ini sewa di hati ini dan pada masa itulah rindu ini akan keluar. Pada masa itu mesti ramai yang bercerita akan tentang masa percutian mereka.hehe mesti riuh coz banyak cerita yang ingin diceritakan. Tetapi jangan lupa RESULT PMR !!!..
GOOD LUCK YA SAHABAT2KU !!! 9A itu HAK KITA INGAT!!!

SAHABAT SELAMANYA DUNIA AKHIRAT INSYAALLAH~~~~
9A itu HAK MILIK KITA INSYAALLAH~**

2 comments: